...



Det blev inget kontrakt på lägenheten.. blev besviken - som vanligt. Men jag var ändå beredd på det eftersom de andra som tittat på den hade högre köpoäng än mig. Imorgon ska jag titta på en annan lägenhet, på Beckasinen. Det är bara det att den ligger på tredje våningen och har fransk balkong. Vill helst ha balkong men hellre ha en fransk balkong än att inte ha någon alls och vara bosatt på Kronogården!

Denniz har fortfarande feber. 38,2 mätte tempen upp förut innan han gick och la sig. Det har ju gått ner mycket sedan igår men han får ändå vara hemma imorgon också. Hoppas han blir frisk snart.
Vad han var grinig förut, för att han inte fick dricka en massa alvedon! Har aldrig sett en unge bli så arg för att han/hon inte får hälla i sig medicin! Han tycker den smakar gott.. men han får ju inte ta mer än den rekommenderade dosen.

Beställde hem lite nya kläder till Denniz idag från Ellos. Det var ett par gråa jeans med dragkedja på bakfickorna och en dödskalle på =) och sen så var det en randig kofta med v-ringning och knappar och så var det en gräddvit mönstrad munkjacka. Jeansen kommer på torsdag, beställde Express för jag vil att han ska ha på sig kläderna på lördag (då vi ska på Jennies 25års kalas/fest). Synd att koftan inte hinner komma innan dess, den var riktigt fin =) Ska sätta in bilder sen när han väl har fått kläderna, bättre att visa hur de sitter på än att lägga in bilder från katalogen. Tycker jag iallafall.

Det blev förresten chili con carne förut. Det var mycket gott! Denniz åt dock ingenting förutom en liiten sked potatis och chili con carne. Han har ingen matlust alls! Har druckit välling och ätit yoghurt och frukt och kex men middag ville han däremot inte ha! Förstår honom, jag har heller ingen matlust när jag har så hög feber som nästan 40 grader!

Nej nu är det en cigarett som står på tur och sen så är det duschen.


Kommentarer
Postat av: nettan

hej emelie

vad kul o hitta till din blogg

hur går det med denniz o livet

han är ju stor som bara den nu eller hur

2009-02-04 @ 09:44:17
URL: http://metrobloggen.se/skurkfamiljen
Postat av: nettan

hoppas det löser sig med lägenhet,

det dyker nog upp en till perfekto variant ska du se

2009-02-04 @ 11:50:16
URL: http://metrobloggen.se/skurkfamiljen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback