Fredag

Denniz har somnat, han vaknade tidigt imorse igen, och jag sitter vid datorn och slappar med hårinpackning. Den är verkligen skitbra och speciellt för blont hår! Håret blir jättemjukt och glansigt och fräscht. Marilyn heter den och är köpt på LUSH.

Köp den. Det är värt priset, 119 kronor. Det är rätt dyrt med tanke på att den bara räcker till typ 3 inpackningar. Men bra är den!

Nu ska jag snart gå iväg, börjar ju klockan 13.00 och först ska jag lämna Denniz. Fast allra allra först så ska jag hoppa in i duschen!
P.S Ska ringa runt lite och kolla lägenheter sen, hoppas jag nån gång kan få tag i en lägenheeeet!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

hehe lika mkt liv som jag då..jag jobbar hela tiden känns d som..på tisdag jobbar jag kväll så jag börjar typ ett eller nåt..=/ men hmm. jag e ledig måndag och typ fredag kanske..måste lära mej mitt schema..haha. Annars efter skolan på onsdag också..fast då praktiserade du ju..vart praktiserar du? Jag har inte börjat med nåt, ska få emmas böcker först..men man har ju typ te maj på sej att börja haha..stressigt blir det ju då men ändå ;)

2009-01-23 @ 11:17:03
URL: http://jojjo841212.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback