Måndag

Just nu är jag mitt uppe i ett spännande (som vanligt) avsnitt av Prison Break. Passar på att blogga i reklamen!
Idag har varit en stressdag, som det brukar på måndagar nu för tiden. Började praktiken 6.45, gick tidigare för att hinna till skolan till 12.30. Skrev klart min uppgift om lagar ( LSS och SOL) lämnade in den. åkte till Överby och köpte en vagn till Denniz, åkte och hämtade Denniz, gick hem, åt, gick tillbaka till skolan för att göra en labb i kemin. Det var spännande. Min labbkompis Pinky kom inte så jag fick labba med två killar som var roliga =) Det gick bra!

SOm sagt så köpte jag en ny vagn till Denniz idag. Det blev en Emmaljunga scooter trots allt. Trodde inte jag skulle ha råd men det fick jag ha ändå. Min lille gubbe ska ha det bästa! Detta är hans nya vrålåk:


Dock så kommer vi få en bilstol imorgon, min faster hade någon på jobbet som hon brukar köpa grejer till sitt barnbarn utav. Ska köpa hennes. Sen tänkte vi överta Emmas stol eftersom hon blir 4 i mars och kan då använda bältesstol. Den är nyare också. Eftersom Denniz fick en ny vagn så har jag inte råd att köpa en helt ny bilstol. Det är ju iofs viktigare att ha en ny bilstol men jag vet att dessa stolar inte har varit med om någon krock så då spelar det ingen roll om den är 2, 3, 4 år eller dagar gammal.

Nej nu är det för jäkla spännande på PB så jag får sluta här nu.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback