Ny blogg igen!

Hej och välkomna till min nya blogg !
Valde att gå tillbaka till publishme pga att jag störde mig nåt enormt på att så fort man la in en bild på blogspot så blev texten helt konstig, så nu är jag tillbaka här! Det som var bra med blogspot var att man kunde ändra färg och textstil som man ville. Fast i en blogg så är bilderna viktigare faktiskt.
Ska försöka få tag på någon som kan hjälpa mig med en snygg design också, sen så är jag nöjd.

Idag åkte jag och Denniz bussen hem från B. Utan vagn också. Det gick faktiskt jättebra, Denniz satt så snällt i bussen. På ett eget säte till och med! Det satt två tjejer bakom oss och dom skulle han naturligtvis flirta med - tjejtjusare som han är! De tyckte han var jättegullig, det hörde jag att de pratade om där bak =) Men det är han också, han är jättegullig min lilla kille. Se själva, haha!!


Hemma hos mamma när han tryckte näsan mot fönsterrutan =)



Nu ska vi snart åka iväg till mamma. Vi ska äta där idag. Vad skönt det är att ha mamma dit man kan gå och äta när man inte orkar laga mat själv eller om man är fattig!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

åh tack :-) Ja jag tar emot beställningar :-) min hemsida är www.emmadammdrawings.se om du vill se lite fler av mina porträtt :-)

2009-01-18 @ 13:25:46
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Viva

varför bytte du inte till devote? där kan man byta färg och textstil och bakgrund jätteenkelt!

2009-01-18 @ 14:17:38
URL: http://Viva.devote.se
Postat av: Joanna

vad du byter blogg!! =) nej mike o jyrki hade ej bråkat som tur va..han va bara så jäääävla full så han va la lessen över allting o ingenting..=) fyllo. E du i skolan nåt? ja ska dit nån dag tänkte ja..

2009-01-19 @ 19:04:21
URL: http://jojjo841212.blogspot.com
Postat av: Mari Tove

Hei, Moro å lese bloggen din. Så stor Denniz er, helt nydelig gutt. klem

2009-01-22 @ 15:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback