Shoppat

Efter jag varit och hämtat Denniz hos dagmamman så mötte vi upp Linnéa på stan. Vi tog en shoppingrunda. Jag köpte en tröja/tunika på Gina Tricot för 49 kronor. En radiostyrd grävskopa till Denniz, han tyckte den var jätterolig men han förstod inte riktigt att han skulle trycka på en knapp för att den skulle rulla utan han använde sladden som koppel som man har till en hund och drog grävskopan efter sig =), köpte puder, foundation och bronskulor (rouge). Skulle ha köpt jeans-leggings men Linnéa tog den sista storleken! Får kolla på Överby eller i stan någon annan dag.
Sedan åt vi på Oden caféet. Maten var INTE god idag. Bearneisesåsen var typ bara smörig..den var inte ens tjock utan den var som rinnande vatten, fast rinnande smör självklart då. Linnéa fick magkramp. Denniz fick en tallrik med korv och pommes frites men han åt bara korven och smörgåsen han fick =)
Sen skulle vi åka hem och jag upptäckte en doft som inte var så fräsch, Denniz hade bajsat. Oj, vad bra för jag hade nämligen inte tagit med mig några blöjor. Trodde vi skulle vara i stan i typ 30 minuter. Såg att det hade kommit utanför blöjan. Självklart var kassörskorna as sega så vi fick ta 18.18 bussen istället för 18.00. Usch vad jag fick dåligt samvete för att jag inte hade körkort och bil så att jag hade kunnat ta hem min lille gubbe snabbare!! Men det löste sig, vi kom hem och han fick ta en dusch. I duschen skrek han och höll stenhårt i mina ben, som vanligt. Förstår inte varför han är så rädd för att duscha. Han som älskade vatten förut. Han är väl i den åldern nu då han är rädd för allt.

Nu fortsätter Top Model.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Laura

Heeeeej!! va roligt att du bloggar:) kul å läsa om denniz äventyr, hahaha!! kram/kusin

2009-01-27 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback