Söndag

Godmorgon!
Kunde inte blogga igår. Hade verkligen ingen tid alls! Hade ju praktik mellan 6.45 till 16.15, fick dock gå en timme tidigare så jag var hemma strax efter 16.00. Då började jag laga tacos, medan jag lagade maten så ringde mobilen och det var en tjej som undrade om jag hade Denniz vagn kvar. Det hade jag ju så de ville komma och titta på den. Jag fick panik. Hade ju bokat tvättid (som jag förresten missade... ååh) så jag skulle tvätta regnskyddet och en del som ska sitta på fotstödet, den hade jag glömt tvätta sist =S Men hon sa att de har tvättmaskin så det kunde hon tvätta själv. Kom på att skötväskan var sketen, den kunde hon också tvätta sa hon. Tvättade den dock lite förhand (snabbt) innan de kom så den var inte så farligt smutsig när de kom. De tyckte väldigt mycket om vagnen, de tyckte jag hade bevarat den väl. Det har jag ju också, har till exempel aldrig låtit den stå utomhus och den är inte heller solblekt eller trasig! Så de köpte den. Just nu har jag ingen vagn, har dock hittat 2 stycken Emmaljunga scooter på blocket, så jag ska ringa de numrena sen när klockan blir lite mer på dagen. Detta är sista bilden jag tagit på Denniz i hans gamla vagn:



Sen skulle jag lägga Denniz, klockan var väl 19.30 ca. Då somnade även jag. Vaknade 00.30 och då var fortfarande datorn och tv:n på och alla lampor typ var tända. Missade Wallander!! Blev riktigt sur för det eftersom jag följer filmerna varje lördag! Denna hade jag inte sett heller.. fan!

Idag börjar praktiken klockan 13.00 och slutar 21.15.
Ska unna mig en glass från cafeterian idag =) Har varit sugen på det i några dagar.. Är som tur är inte så värst godissugen längre.

Undrar hur jag ska ta Denniz till dagmamman imorgon utan vagn och allt?? Får väl bära honom, eller ta bussen. Det får nog bli bussen, han sitter rättså snällt om han får sitta på eget säte. Hoppas de har kvar de scootrarna jag tittat på. De fanns i Uddevalla så det är ju nära och bra.

Nu ska jag göra något annat, Denniz tittar på barnprogram just nu så man får passa på =)
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback