Sportnissen =)

Jag har gått ungefär 10.1 km idag! Lite mer.. Fick GÅ från NÄL til Sylte via Kronogården och på vägen blev jag vittne till en bilbrand! Såg två brandbilar åka förbi och tyckte det luktade rök och då fick jag se en bil (som såg ut att vara en ambulans faktiskt) stå i lågor och sen blev det en POFF och elden blossade upp, brandmännen släckte den dock snabbt. Detta är inget ovanligt förekommande på Kronogården. Hör till vanligheterna nu för tiden typ.. fan att det ska vara så.

Men, jag är nöjd med att jag gick så långt och nu är det dags att sova för jag ska upp klockan 05.00 igen. Jag är SÅÅ duktig =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Viva

Alltså bilbrand... varför blir jag inte förvånad !! Okej att det e hemskt och så att allt möjligt händer, men vafan de börjar bli gansak tröttsamt, kan de inte göra nått annat än att bränna upp bilar för omväxlingsskull !!! Tragiska människor som inte hat något liv... åh! Shit gick du hela vägen! Hm.... VARFÖR ?! Haha. Gick det inga bussar? hade du på dej stegräknaren? hur många steg vart det isf?

2009-01-26 @ 12:43:15
URL: http://Viva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback