Torsdag = ledig dag!

Ja, vad har jag gjort på min lediga dag då? Dagen började med att jag så smått började diska, plocka upp på golvet (där man knappt såg något golv för alla leksaker.. nej så farligt var det faktiskt inte), vika tvätten och allmänt förbereda inför den planerade städningen jag hade tänkt utföra när jag lämnat Denniz hos dagmamman. Hade även planerat att göra klart målet i utvecklingsstörning/funktionshinder. Uppgiften började jag på, har inte så mkt kvar men städningen blev inte som jag hade planerat.. Just nu är det upplockat och prydligt men jag behöver dammsuga, vilket jag inte kan göra när Denniz sover. Det vågar jag inte. Inte för att jag tror att han skulle vakna men det känns ändå inte så snällt att göra det när han ligger och sover.

Var även i stan, på skatteverket, och hämtade ut personbevis för mig och B. Vi ska ju fullfölja skilsmässan nu, det är vi båda överens om. Vi har väldigt bra kontakt nu för tiden, det fungerar jättebra. Vi bråkar i princip aldrig längre och det är bra för om vi hade bott ihop så hade det aldrig funkat! Vi är ju inte tillsammans men vi är vänner.
B var här och hälsade på idag också för jag hade lovat att bjuda på middag. Det blev lasagne, knäckebröd och sallad. Skitgott var det. B åt upp nästan hela formen, men lite finns det kvar till mig att äta imorgon innan jag går till praktiken =)
En sak som var rolig var att när jag och B satt och tittade på TV så kommer Denniz inklampandes med sin pappas kängor på fötterna haha! SKorna var ju nästan lika stora som han själv, se själva (lite dålig bild men ljuset var inte det bästa):


Ser ni den snygga putmagen han har? Och böjjen på knäna haha! Ibland har han en så snygg stil, lille Denniz =D

GODNATT och SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Viva

haha fan vad gulligt det såg ut

2009-01-23 @ 11:09:51
URL: http://Viva.devote.se
Postat av: Kina

Hej Emelie! Såg din länk på din msn. Va länge sen jag va inne på din blogg. Kul att läsa lite om hur ni har det nu för tiden. Va stor Denniz blivit.

2009-01-25 @ 07:21:53
URL: http://metrobloggen.se/erhit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback